Szanowni Państwo,
Od 01.02.2023 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”.
1. REJESTRACJA
W aplikacji rejestruje się jeden rodzic. Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Z listy rozwijanej wybieramy województwo dolnośląskie, miasto: Wrocław, miejsce dostaw:
Przedszkole nr 11 Akademia Krasnala, ul. Stanisławowska 38-44, 54-611 Wrocław.
UWAGA: PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA WYBÓR MIEJSCA DOSTAW!
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
W aplikacji rejestruje się TYLKO JEDEN RODZIC i następnie udostępnia swoje dane logowania drugiemu rodzicowi/partnerowi/partnerce/dziadkom itp. W systemie dla dziecka może być założone tylko jedno konto (nie zakładamy kolejnych kont dla np. drugiego rodzica, ponieważ system będzie wtedy podwójnie liczył jedno dziecko).
Dodawanie dziecka, czyli osoby odbierającej (PROSZĘ NIE DODAWAĆ INNYCH OSÓB DOROSŁYCH): należy kliknąć „Dodaj dziecko lub osobę dorosłą”, wpisać imię i nazwisko dziecka, wybrać Przedszkole nr 11 Akademia Krasnala jako miejsce dostawy oraz wybrać właściwy numer grupy.
UWAGA: W przypadku, gdy do przedszkola uczęszcza więcej niż jedno dziecko należy każde z nich dodać poprzez przycisk „dodaj dziecko lub osobę dorosłą” w sekcji osoby odbierające.
UWAGA: Jeśli zarejestrowali się Państwo w aplikacji w celu zamawiania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 25 we Wrocławiu, to korzystając z tego samego konta w aplikacji (trzeba otworzyć aplikację poprzez przeglądarkę internetową) w sekcji osoby odbierające należy dodać dziecko, które uczęszcza do przedszkola i wybrać jako miejsce dostaw Przedszkole nr 11 we Wrocławiu.
UWAGA: przy dodawaniu dzieci w aplikacji proszę zwrócić uwagę na prawidłowy wybór grupy, do której dziecko uczęszcza. Osoby, które zgłosiły u intendenta konieczność stosowania diety u swojego dziecka wybierają numer grupy z dopiskiem (np. 6 bezmleczna).
2. APLIKACJA MOBILNA NA TELEFON
Po zarejestrowaniu prosimy Państwa o pobranie aplikacji mobilnej na telefony, będzie ona niezbędna, aby mogli Państwo szybko odwoływać posiłki oraz rejestrować czas wejścia i wyjścia dziecka z przedszkola.
Jak pobrać aplikację mobilną:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu.
Uwaga: w aplikacji mobilnej nie są widoczne wszystkie funkcjonalności systemu, zatem w razie trudności prosimy o zalogowanie się do aplikacji przez przeglądarkę internetową.
3. POTWIERDZENIE OBECNOŚCI DZIECKA W PRZEDSZKOLU / CZAS POBYTU W PRZEDSZKOLU
Aby zapisać czas wejścia/wyjścia dziecka prosimy najpierw zalogować się w aplikacji mobilnej następnie wejść w menu Wejście/wyjście, Skanuj wejście/wyjście i zeskanować kod QR, który będzie wywieszony w przedsionku wejścia głównego do przedszkola oraz w szatni. Jeśli zapomną Państwo zeskanować kod, prosimy o zgłoszenie czasu wejścia/wyjścia poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem aplikacji lub na adres: aleksandra.ochocinska@wroclawskaedukacja.pl
OBOWIĄZEK SKANOWANIA KODU QR DOTYCZY WSZYSTKICH DZIECI W PRZEDSZKOLU – JEST TO POTWIERDZENIE OBECNOŚCI DZIECKA W PLACÓWCE DANEGO DNIA.
4. ZAMAWIANIE POSIŁKÓW I ANULOWANIE POSIŁKÓW
PROSIMY SAMODZIELNIE NIE SKŁADAĆ ZAMÓWIEŃ NA POSIŁKI, BĘDĄ ONE DODAWANE PRZEZ PRACOWNIKA PRZEDSZKOLA OSTATNIEGO DNIA MIESIĄCA NA MIESIĄC NASTĘPNY.
W razie potrzeby mogą Państwo anulować posiłek po zalogowaniu się w aplikacji w przeglądarce internetowej w zakładce Zamówienia lub w aplikacji mobilnej, przytrzymując dłużej palec na danym dniu w kalendarzu.
Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 8:30 w dniu wydania posiłku. W przypadku dłużej nieobecności zalecamy odwołanie posiłków na wszystkie dni, w których dziecka nie będzie w przedszkolu.
5. OPŁATY ZA WYŻYWIENIE I POBYT W PRZEDSZKOLU
Zasady płatności za przedszkole pozostają takie same – w dalszym ciągu obowiązuje płatność „z dołu” (co oznacza, że za miesiąc luty należy zapłacić do 15 marca itd.). Opłat za wyżywienie oraz pobyt prosimy dokonywać po zakończonym miesiącu za miesiąc poprzedni w terminie do 15 dnia miesiąca, tytułem: imię i nazwisko dziecka, numer grupy, miesiąc, za który jest dokonywana opłata.
Numer konta pozostaje taki sam tj. 53 1020 5226 0000 6702 0416 4349.
UWAGA: w przypadku rodzeństw prosimy o dokonywanie osobnych przelewów za każde dziecko.
6. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc"; "Wyślij wiadomość”. Jako temat pomocy proszę wybrać „Problemy techniczne, uwagi do samej aplikacji – wiadomość trafi do Biura Obsługi Klientów w aplikacji zamowposilek.pl”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków (czyli Przedszkola nr 11 we Wrocławiu), również poprzez zakładkę „Pomoc” (proszę zwrócić uwagę na właściwy wybór tematu wiadomości) lub na adres aleksandra.ochocinska@wroclawskaedukacja.pl
Pozdrawiamy
Przedszkole nr 11 we Wrocławiu