Szanowni Państwo,
Od 01.02.2023 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja
jest już uruchomiona.
1. REJESTRACJA
W aplikacji rejestruje się rodzic. Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Z listy rozwijanej wybieramy województwo dolnośląskie, miasto: Wrocław, miejsce dostaw:
Przedszkole nr 11, ul. Stanisławowska 38-44, 54-611 Wrocław (ZSP 15 Wrocław).
UWAGA: PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA WYBÓR MIEJSCA DOSTAW!
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć
lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
jak płacić za posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz2
(w drugim filmie prosimy ominąć część na temat zamawiania posiłków – BĘDZIE ROBIŁA TO
PLACÓWKA).
W sekcji, w której wypełniają Państwo dane osoby odbierającej, czyli swojego dziecka, proszę nie
zaznaczać opcji „Przypomnij mi o konieczności dokonania zamówienia dla tej osoby w terminie”.
Jeśli Państwo zaznaczą kwadracik „Przypomnienie aktywne”, wtedy będą Państwo otrzymywać
powiadomienia o konieczności zamówienia posiłku. Przypominamy, że dla dzieci przedszkolnych
posiłki na cały miesiąc z góry zamawia pracownik przedszkola.
UWAGA: W przypadku, gdy do przedszkola uczęszcza więcej niż jedno dziecko należy każde z nich
dodać poprzez przycisk „dodaj dziecko lub osobę dorosłą” w sekcji osoby odbierające.
UWAGA: Jeśli zarejestrowali się Państwo w aplikacji w celu zamawiania posiłków dla dzieci
uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 25 we Wrocławiu, to korzystając z tego samego konta
w aplikacji (trzeba otworzyć aplikację poprzez przeglądarkę internetową) w sekcji osoby
odbierające należy dodać dziecko, które uczęszcza do przedszkola i wybrać jako miejsce dostaw
Przedszkole nr 11 we Wrocławiu.
UWAGA: przy dodawaniu dzieci w aplikacji proszę zwrócić uwagę na prawidłowy wybór grupy, do
której dziecko uczęszcza. Osoby, które zgłosiły u intendenta konieczność stosowania diety u
swojego dziecka wybierają numer grupy z dopiskiem (np. 6 bezmleczna).
2. APLIKACJA MOBILNA NA TELEFON
Po zarejestrowaniu prosimy Państwa o pobranie aplikacji mobilnej na telefony, będzie ona
niezbędna, aby mogli Państwo rejestrować czas wejścia i wyjścia dziecka z przedszkola.
Jak pobrać aplikację mobilną:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play”
(Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo
jakie nadano przy pierwszym logowaniu.
Uwaga: w aplikacji mobilnej nie są widoczne wszystkie funkcjonalności systemu, zatem w razie
trudności prosimy o zalogowanie się do aplikacji przez przeglądarkę internetową.
3. POTWIERDZENIE OBECNOŚCI DZIECKA W PRZEDSZKOLU / CZAS POBYTU W PRZEDSZKOLU
Aby zapisać czas wejścia/wyjścia dziecka prosimy najpierw zalogować się w aplikacji mobilnej
następnie wejść w menu Wejście/wyjście> Skanuj wejście/wyjście i zeskanować kod QR, który
będzie wywieszony w przedsionku wejścia głównego do przedszkola oraz na drzwiach wejściowych
od wewnętrznej strony w salach grup 7,8 i 9. Kod QR zostanie udostępniony w wyżej
wymienionych miejscach w dniu 01.02.2023 r. Jeśli zapomną Państwo zeskanować kod, prosimy o
zgłoszenie czasu wejścia/wyjścia poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem aplikacji lub na
adres: aleksandra.ochocinska@wroclawskaedukacja.pl
OBOWIĄZEK SKANOWANIA KODU QR DOTYCZY WSZYSTKICH DZIECI W PRZEDSZKOLU – JEST TO
POTWIERDZENIE OBECNOŚCI DZIECKA W PLACÓWCE DANEGO DNIA.
4. ZAMAWIANIE POSIŁKÓW I ANULOWANIE POSIŁKÓW
PROSIMY SAMODZIELNIE NIE SKŁADAĆ ZAMÓWIEŃ NA POSIŁKI, BĘDĄ ONE DODAWANE PRZEZ
PRACOWNIKA PRZEDSZKOLA OSTATNIEGO DNIA MIESIĄCA NA MIESIĄC NASTĘPNY.
W razie potrzeby mogą Państwo anulować posiłek po zalogowaniu się w aplikacji w przeglądarce
internetowej w zakładce Zamówienia lub w aplikacji mobilnej, przytrzymując dłużej palec na
danym dniu w kalendarzu.
Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 8:30 w dniu wydania posiłku.
5. OPŁATY ZA WYŻYWIENIE I POBYT W PRZEDSZKOLU
Zasady płatności za przedszkole pozostają takie same – w dalszym ciągu obowiązuje płatność „z
dołu” (co oznacza, że za miesiąc luty należy zapłacić do 15 marca itd.). Opłat za wyżywienie oraz
pobyt prosimy dokonywać po zakończonym miesiącu za miesiąc poprzedni w terminie do 15 dnia
miesiąca. Numer konta oraz kwota do zapłaty będzie widoczna w aplikacji w zakładce Rozliczenia.
Numer konta pozostaje taki sam tj. 53 1020 5226 0000 6702 0416 4349.
UWAGA: w przypadku rodzeństw prosimy o dokonywanie osobnych przelewów za każde dziecko.
W przeciwnym wypadku cała kwota zostanie przypisana tylko do jednego dziecka.
UWAGA: Tytuły przelewów są generowane automatycznie w aplikacji: przy dokonywaniu przelewu
tradycyjnego za pośrednictwem banku lub np. w placówce pocztowej prosimy o korzystanie z
tytułu przelewu, który pojawia się w aplikacji. Jest to szczególne istotne, ponieważ każde dziecko
będzie posiadać swój indywidualny numer identyfikacyjny, dzięki któremu będzie możliwe
właściwe przypisanie wpłaty.
6. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi
Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę
"Pomoc > Wyślij wiadomość”. Jako temat pomocy proszę wybrać „Problemy techniczne, uwagi do
samej aplikacji – wiadomość trafi do Biura Obsługi Klientów w aplikacji zamowposilek.pl”. W
„Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków (czyli
Przedszkola nr 11 we Wrocławiu), również poprzez zakładkę „Pomoc” (proszę zwrócić uwagę na
właściwy wybór tematu wiadomości) lub na adres aleksandra.ochocinska@wroclawskaedukacja.pl
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl
Przedszkole nr 11 we Wrocławiu